torsdag 18 mars 2010

Bus på golvet


Nu ni, ska ni få se vad jag kan göra... jag har kommit på nåt bra!

Sedan sist har vi hunnit med ett trevligt besök hemma hos pojkarna Axel, Ebbe och Theo i Nolby. Mamma Anna hade bakat massa gott till kaffet och vi fikade, kollade in huset och myste med hennes killar. Eftersom jag inte lyckades få fram kameran och ta några kort, kommer här ett av Annas egna kort!

Igår testade vi kyrkis för första gången, det blir det mer av. Massa barn, kuliga leksaker och sång. Här barhäng...

Kolla in det här nu då! Visst är jag duktig?

Idag, torsdag har vi pustat upp till Norra berget igen, den här gången tillsammans med Leia och mamma Kajsa. Vi tog en kopp kaffe på Gullgården och hade det gött. Leia var så söt när hon kröp in under en barnstol och gick runt med den inne på fiket! MEN jag har börjat slarva med kameran, inte framme denna gången heller... det får bli skärpning!

OCH har ju glömt att berätta! Igår var vi även på BVC och har fått rykande färska mått; 6800g lätt och 70cm kort. För även om hon följer kurvan på pricken är hon ju varken tung eller lång, lill-tösabiten våran. Men puss vad du växer! :)

2 kommentarer:

  1. Meeen vilken duktig tjej du är!!....snart kommer farmor!! Puss å kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, nu ska jag läsa din blogg också.

    SvaraRadera