onsdag 19 augusti 2009

Skorpa

Hockeytränarn hemma en sväng mitt på dan för en stödvila med dottern...
Mmmm, ljuvliga mandelskorpor. Från Italien faktiskt. Så goda, och så snabbt de tog slut. Jag tar som husmor och bakar egna är planen...Gick så där.. Varsågoda, äkta tandknäckar-skorpor! Fifasen, de är inte att leka med. Någon som har nåt bra bagartips om vad som gick snett?? För varmt? För mycket av nåt? eller för lite?
Över till något mycket trevligare...
...och sötare! Vår dotter. Två av dagens smile. Lovely.






4 kommentarer:

  1. Jaa...behövs lite vila när talangerna ska utvecklas!!! Nokia???

    Gu va söööt!!!

    Kram från farmor :0)

    SvaraRadera
  2. Jätte söt!!! / Kusin Louise

    SvaraRadera
  3. Men nu är smilet på plats...skrattar hon åt mammas husmorskonster kanske ;-)

    HOppas ni haft en härlig helg och att ni är hemma i morrn för då är jag ledig och vil träffa er!!

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Wow vad hon är söt, typiskt att jag skulle bli sjuk när jag skulle hälsa på! Men det är tur att jag kan få lite uppdatering här! Hon ser ut att vara en välmående och glad tjej =)
    Hoppas ni trivs bra, du är självklart saknad i Gävle! Stor kram, hälsa Danne och pussa på Angnes från mig! / Josefine

    SvaraRadera